بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است
سرخط خبرها

ثبت نام نهایی انتخابات مجلس از ۲۷ مهرماه | پیش ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر از خراسان رضوی برای انتخابات

  • کد خبر: ۱۸۹۰۷۵
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
ثبت نام نهایی انتخابات مجلس از ۲۷ مهرماه | پیش ثبت‌نام بیش از ۳ هزار نفر از خراسان رضوی برای انتخابات
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: در انتخابات امسال بیش از ۳هزار نفر در استان خراسان رضوی ثبت‌نام کرده‌اند که ۱۶درصد آن‌ها را خانم‌ها تشکیل داده‌اند.

فریدنیا در گفتگو با شهرآرانیوز درباره آخرین اقدامات انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: ثبت‌نام نهایی برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۲۷مهرماه به مدت هفت روز آغاز می‌شود. افرادی که می‌خواهند ثبت‌نام نهایی را انجام دهند، باید به عنوان متقاضی ثبت‌نام اولیه را انجام و کدرهگیری را دریافت کرده باشند.

وی با بیان اینکه کسانی که فقط کد رهگیری دریافت کرده باشند می‌توانند ثبت‌نام نهایی را انجام دهند، ادامه داد: سوابق و مدارک صحت‌سنجی و تاییدیه آن به وزارت کشور ارسال شده است. بعد از انجام ثبت‌نام نیز دستگاه‌های مربوطه استعلام‌های لازم را گرفته و نتیجه آن را به هیئت اجرایی و هیئت نظارت شورای نگهبان ارائه خواهند داد.

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: در فرصت مشخص شده هیئت‌های اجرایی بررسی صلاحیت را انجام می‌دهند. بررسی صلاحیت توسط حوزه اصلی صورت می‌گیرد که ما در استان ۱۲ حوزه اصلی و ۷۴ حوزه فرعی داریم.

فریدنیا ادامه داد: ۲۴۶ نفر اعضای هیئت اجرایی در سطح استان داریم که در انتخابات نقش‌آفرینی خواهند کرد. همچنین در خراسان رضوی ۱۸ کرسی نمایندگی مجلس و ۶ کرسی برای خبرگان رهبری است.

به گفته وی، ۳۶۷۲ نفر ثبت نام کرده‌اند که ۱۶درصد آن‌ها خانم‌ها هستند. در انتخابات این دوره رشد ۳برابری داشته‌ایم. ترکیب سنی بین ۳۰ تا ۴۰ سال ۳۷درصد، بین ۴۰ تا ۵۰ سال ۳۶درصد، ۵۰ تا ۶۰ سال   ۲۱درصد و بالای ۶۰ سال نیز ۶درصد هستند.

{$sepehr_key_۱۷۱۰۵}

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->